meghan markle kritiek

Meghan Markle in tranen na kritiek op nieuw lifestylemerk

Het zit Meghan Markle maar niet mee. Eerst kreeg ze kritiek op haar kledingkeuze in Nigeria en nu heeft ze ook veel negatieve reacties gekregen op haar eigen lifestylemerk. 

In maart kondigde Meghan Markle haar nieuwe merk aan: American Rivieira Orchard. Onder dit merk zou ze allerlei lifestyleproducten gaan verkopen. Van handtassen tot lekkere jam. In een video was Meghan zelf te zien, kokend in haar eigen keuken. Daarna werd het al snel stil rondom het merk en dat blijkt niet voor niets te zijn. 

Veel kritiek

De eerste potten jam die werden gelanceerd kregen direct kritiek. De labels van de jam waren nog voor gebruik losgekomen. Sindsdien is er ook geen ander product meer op de markt gekomen. Royalty-expert Tom Quinn denkt dat Meghan Markle de lancering van haar lifestylemerk uitstelt, omdat ze eerst haar imago en zelfvertrouwen wil verbeteren.  

Lees ook: Meghan Markle lanceert eerste lifestyle product: aardbeienjam

Meghan in tranen 

“Ik heb van goede bronnen vernomen dat Meghan tot tranen gereduceerd werd toen ze de negatieve, eerste commentaren over het merk te horen kreeg. Ze hoopte dat ze hiermee eindelijk zou scoren, het was een teruggreep naar waar ze goed in was: bloggen, zoals ze dat vroeger al deed op The Tig. Maar in plaats daarvan werd ze luidkeels uitgelachen omdat haar producten wel heel duur waren, maar verder niets speciaals. Ze heeft een punt bereikt waarop ze gelooft dat alles wat ze doet, wat het ook is, op hoongelach onthaald zal worden. Ergens heeft ze gelijk, ze wordt vaak al onderuit gehaald voor ze goed en wel iets probeert. Dus ze voelt zich alsof ze gepest wordt, om oneerlijke redenen. Ze kan maar niet begrijpen waarom mensen haar werk niet bewonderen”, aldus Tom Quinn. 

Lees ook: Prins Harry blijkt volledig afhankelijk te zijn van Meghans inkomsten

Meghan Markle Past Weer Ring Aan Royalty Online
Meghan Markle

Niet voorbereid op kritiek

Volgens Tom Quinn is het extra pijnlijk voor haar, omdat ze helemaal niet was voorbereid op kritiek. Ze dacht dat iedereen haar merk wel zou omarmen en dat het ontzettend goed zou gaan lopen. Dit is daarom een echte tegenvaller voor haar. Wij zijn in ieder geval benieuwd wanneer en of de rest van de producten gelanceerd gaan worden. 

TEKST VERA GULDEMEESTER
BEELD GETTYIMAGES

Meer verhalen lezen? Neem nu een digitaal abonnement op Royalty

#Royaltynl