Meghan Markle Lanceert Aarbeienjam Royalty Online

Meghan Markle lanceert eerste lifestyle product: aardbeienjam

Vorige maand lanceerde Meghan Markle (42) haar nieuwe lifestyle merk op Instagram onder de naam American Riviera Orchard. Nu heeft ze haar eerste product uitgebracht: aardbeienjam.

Inmiddels zou hertogin Meghan een beperkte oplage van haar aardbeienjam hebben opgestuurd naar bevriende influencers.

“Ontbijt, lunch en diner zijn zojuist een beetje zoeter geworden”, schrijft de Amerikaanse modeontwerpster Tracy Robbins deelt in haar stories. In haar Instagramstory is een foto van de pot te zien met een crèmekleurige etiket. Daarop is de naam van het merk te lezen en ook dat het nummer 17 van 50 is.

Tracy Robbins Deelt Aardbeijenjam Meghan Markle Royalty Online
© Instagram: @mrstracyrobbins

Lees ook: Cute! Meghan beloont Harry met een zoen na winnen polo match

De Argentijnse socialite Delfina Balquier is een van de ontvangers van de aardbeienjam. Ze deelde een foto van de pot en schreef: “Aardbeienjam maakt me vrolijk.” Delfina, die afgelopen vrijdag met haar man, Harry en Meghan, bij een polowedstrijd was, heeft potje nummer 10 gekregen. Voor wie de overige potten zijn bedoeld, is momenteel niet bekend.

Van verzorgingsproducten tot inpakpapier

Welk product Meghan hierna van plan is te lanceren, is ook nog niet duidelijk. Wel weten we dat uit documenten met handelsmerkaanvragen is gebleken dat de hertogin van plan is om onder andere cosmetische en verzorgingsproducten uit te brengen. Ook zullen er producten zoals inpakpapier, kalenders en briefopeners tot de productlijn behoren.

Lees ook: Harry en Meghan bezig met twee Netflix-series

Tip van de redactie

Ontdek de onbekende Charles: zijn liefdes, passies en geheimen. Sally Bedell Smith biedt in Prins Charles een diepgaande blik op zijn complexe leven, van kindertijd tot voorbereiding op de troon. Een biografie die verrast en verrijkt. Voor meer informatie klik op onderstaande button.

TEKST: DENISE DELGADO
BEELD: GETTY IMAGES