×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.
  • De meelevende koning

    Door Marc van der Linden

    Als er op het koningschap van Beatrix wordt teruggekeken, dan heeft men het vaak over haar optreden na grote rampen. De foto waarop ze met haar hand voor de mond en ogen die ontzetting en verdriet lieten zien na de Bijlmerramp langs de ingestorte flat liep, staan eenieder in het geheugen gegrift. Net als hoe…

    Lees column
  • Meest gelezen

  • Wilt u op de hoogte blijven via de Royalty nieuwsbrief? Schrijf u nu in!

  • Baby George laat verkoop stijgen

    Iedereen wil inbakerdoek hebben van prinsje

    Baby George laat verkoop stijgen

    Hoewel zijn moeder Kate al jaren wordt gezien als een belangrijk mode-icoon, heeft baby George ook al zijn eerste modehit te pakken. De inbakerdoek die de baby droeg toen hij dinsdagavond door zijn ouders in de auto werd gezet, raakte meteen uitverkocht.

    De doek is van het merk Aden + Anais en kost slechts 12 pond (14 euro). Hoewel het printje van de doek amper te zien was in het kinderzitje van George, wisten internetters al snel het merk te achterhalen. De doek maakt deel uit van een set van vier doeken met verschillende prints.

    De kinderen van bekende Hollywoodsterren zoals Beyoncé en Chalize Theron en zelfs onze eigen Doutzen Kroes worden ook geregeld gespot in dekentjes en doekjes van het merk, weet The Telegraph.

    25 juli 2013 - 16:45