×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.
  • Neerbuigend

    Door Marc van der Linden

    Bij de Nationale Feestdag in België zitten koning Filip en koningin Mathilde op een hoog podium terwijl de andere familieleden een stuk lager zaten. In Nederland zou zoiets absoluut niet meer kunnen. Stel je voor zeg, dat Willem-Alexander en Máxima op een verhoging gaan zitten terwijl de rest van de koninklijke familie lager zou zitten….

    Lees column
  • Meest gelezen

  • Wilt u op de hoogte blijven via de Royalty nieuwsbrief? Schrijf u nu in!

  • Baby George laat verkoop stijgen

    Iedereen wil inbakerdoek hebben van prinsje

    Baby George laat verkoop stijgen

    Hoewel zijn moeder Kate al jaren wordt gezien als een belangrijk mode-icoon, heeft baby George ook al zijn eerste modehit te pakken. De inbakerdoek die de baby droeg toen hij dinsdagavond door zijn ouders in de auto werd gezet, raakte meteen uitverkocht.

    De doek is van het merk Aden + Anais en kost slechts 12 pond (14 euro). Hoewel het printje van de doek amper te zien was in het kinderzitje van George, wisten internetters al snel het merk te achterhalen. De doek maakt deel uit van een set van vier doeken met verschillende prints.

    De kinderen van bekende Hollywoodsterren zoals Beyoncé en Chalize Theron en zelfs onze eigen Doutzen Kroes worden ook geregeld gespot in dekentjes en doekjes van het merk, weet The Telegraph.

    25 juli 2013 - 16:45