×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.
  • De koninklijke familie wordt kleiner

    Door Marc van der Linden

    Er zijn altijd mensen die het raar vinden als niet de hele koninklijke familie komt opdraven bij een feest. Bij het feest voor de 75ste verjaardag van prinses Margriet ontbraken bijvoorbeeld de koning en de koningin en haar zus prinses Christina. Maar als mensen dan zeggen het raar te vinden, vraag ik me af hoe…

    Lees column
  • Meest gelezen

  • Wilt u op de hoogte blijven via de Royalty nieuwsbrief? Schrijf u nu in!

  • Meghan’s jurk is een enorm verkoopsucces

    Meghan’s jurk is een enorm verkoopsucces

    Club Monaco kan tevreden zijn. Meghan heeft zaterdag op haar verjaardag voor een stormloop gezorgd op de website van het modemerk, dat sinds 1999 eigendom is van Polo Ralph Lauren. Volgens Britse media was de veelkleurige Shoanah-jurk die de hertogin van Sussex droeg bij het huwelijk van haar man's vriend Charlie van Straubenzee binnen de kortste tijd uitverkocht.


    De geplisseerde jurk zou zo'n 450 euro hebben gekost. Voor volgers van de modetrends van Meghan, voormalig actrice, geen onoverkomelijke prijs. Verschillende bladen spoorden hun lezers dan ook meteen na het verschijnen van de eerste foto's van Meghan bij het huwelijk aan om snel te beslissen. "De jurk is nog verkrijgbaar", meldde Harper's Bazaar op de website.

    Club Monaco pikte graag een graantje mee en maakte via Twitter wereldkundig dat Meghan een kledingstuk van het modemerk droeg: "De prachtige Meghan Markle in onze Shoanah-jurk op een bruiloft in Surrey, Engeland vandaag – wat ook haar verjaardag is", aldus de tweet.

    Echtgenoot prins Harry viel ook op. Oplettende fotografen zagen dat er een flink gat zat in de zool van zijn schoen, hetgeen op sociale media ook weer een stroom reacties uitlokte. Het schoenenmerk zal die aandacht minder prettig hebben gevonden.

    6 augustus 2018 - 14:47