×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.
  • De foto’s van Amalia

    Door Marc van der Linden

    Wie had gedacht dat onze eigen Tweede Kamer beelden van Amalia in haar vrije tijd zou maken en die ook nog zou uitzenden? Elk tv-programma of ieder tijdschrift zou er boze brieven van de Rijksvoorlichtingsdienst over krijgen of zelfs een rechtszaak van de koning. Maar in het bestuurscentrum van het land, waar men beslist over…

    Lees column
  • Meest gelezen

  • Wilt u op de hoogte blijven via de Royalty nieuwsbrief? Schrijf u nu in!

  • Kleinzoon Queen Elizabeth te zien in melkreclame

    En het is niet Harry

    Kleinzoon Queen Elizabeth te zien in melkreclame

    Een Chinese reclame waarin Peter Phillips - de kleinzoon van koningin Elizabeth - melk aanprijst is in Groot-Brittannië niet onopgemerkt gebleven.


    De reclame wakkerde de discussie over hoe zijn neef prins Harry straks zonder publiek geld zijn inkomen moet regelen verder aan.

    “Dit is wat ik drink”

    De 42-jarige zoon van prinses Anne krijgt in de commercial melk geserveerd in een paleis. “Dit is wat ik drink”, zegt hij. Waarna zijn naam in beeld komt met het onderschrift ‘lid van de Britse koninklijke familie’.

    LEES OOK:

    Zelf geld verdienen

    Peter – die momenteel vijftiende in lijn van troonopvolging is – heeft nooit een koninklijke titel gehad en is ook nooit een werkend lid van de familie geweest. Daarom heeft hij ook altijd zijn eigen geld moeten verdienen. Dat deed hij bijvoorbeeld door in 2008 beeldmateriaal van zijn bruiloft met Autumn Kelly te verkopen aan het blad Hello!.

    Buckingham Palace weigerde tegenover Britse media te reageren op de kwestie.

    Bron: ANP. Beeld: BSR Agency, Twitter

    22 januari 2020 - 11:14