×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.
  • De koninklijke familie wordt kleiner

    Door Marc van der Linden

    Er zijn altijd mensen die het raar vinden als niet de hele koninklijke familie komt opdraven bij een feest. Bij het feest voor de 75ste verjaardag van prinses Margriet ontbraken bijvoorbeeld de koning en de koningin en haar zus prinses Christina. Maar als mensen dan zeggen het raar te vinden, vraag ik me af hoe…

    Lees column
  • Meest gelezen

  • Wilt u op de hoogte blijven via de Royalty nieuwsbrief? Schrijf u nu in!

  • Kledingmerk verhoogt winst dankzij Catherine

    Kledingmerk verhoogt winst dankzij Catherine

    Toen Catherine, de vrouw van prins William, nog zwanger was, koos ze regelmatig voor een outfit van het merk Seraphine. Dat heeft het merk heel veel goed gedaan, zo weet The Telegraph. Het merk voor zwangere vrouwen zou zelfs vier keer zoveel winst hebben gemaakt in het afgelopen jaar.


    Volgens het bedrijf is deze winst te danken aan de vrouw van prins William. Op de eerste officiële foto van prins George droeg Catherine een jurkje van het merk. Dit jurkje kostte maar 46 pond (zo'n 55 euro) en was binnen twee uur nadat de foto was vrijgegeven, op 20 augustus, uitverkocht.

    Het gaat nu zo goed met het merk dat het binnenkort nog twee winkels in Engeland wil openen en een in New York. Er zijn al drie winkels in Londen. Seraphine is niet het enige merk dat de omzet heeft zien stijgen dankzij Catherine. Volgens de Britse krant hebben de merken Reiss, Whistles en LK Bennett er ook veel voordeel bij.

    31 maart 2014 - 13:51