Kledingmerk verhoogt winst dankzij Catherine

Toen Catherine, de vrouw van prins William, nog zwanger was, koos ze regelmatig voor een outfit van het merk Seraphine. Dat heeft het merk heel veel goed gedaan, zo weet The Telegraph. Het merk voor zwangere vrouwen zou zelfs vier keer zoveel winst hebben gemaakt in het afgelopen jaar.

Volgens het bedrijf is deze winst te danken aan de vrouw van prins William. Op de eerste officiële foto van prins George droeg Catherine een jurkje van het merk. Dit jurkje kostte maar 46 pond (zo'n 55 euro) en was binnen twee uur nadat de foto was vrijgegeven, op 20 augustus, uitverkocht.

Het gaat nu zo goed met het merk dat het binnenkort nog twee winkels in Engeland wil openen en een in New York. Er zijn al drie winkels in Londen. Seraphine is niet het enige merk dat de omzet heeft zien stijgen dankzij Catherine. Volgens de Britse krant hebben de merken Reiss, Whistles en LK Bennett er ook veel voordeel bij.

Geef een reactie

Gerelateerde artikelen