×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

De toekomst van De Eikenhorst

Door Marc van der Linden

Nog maximaal een jaar, schat ik, en dan zal De Eikenhorst door het koninklijk gezin worden verruild voor paleis Huis ten Bosch. De volgende zomerse fotosessie van de koning, de koningin en hun dochters zou best al in de tuin van het paleis kunnen worden gedaan. Dat zou meteen verklaren waarom het gezin de pers nu nadrukkelijk aan de voorkant van de villa ontving. In alle andere jaren gingen we altijd achterom, meteen de tuin in. Dit keer lieten ze het pand, waarin ze zoveel gelukkige tijden…

Lees column

Wilt u op de hoogte blijven via de Royalty nieuwsbrief? Schrijf u nu in!

Koning bij viering 50-jarig bestaan SIRE

Koning bij viering 50-jarig bestaan SIRE

Stichting Ideële Reclame (SIRE) viert 30 oktober het vijftigjarig bestaan en koning Willem-Alexander is aanwezig bij dit feest. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) bekend.


De jubileumviering vindt plaats in het Tropenmuseum en het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) in Amsterdam. Willem-Alexander neemt daar het geschenk 'SIRE 50 jaar’ in ontvangst.

SIRE is een onafhankelijke stichting en wil maatschappelijke onderwerpen onder de aandacht brengen en bespreekbaar maken bij het Nederlandse publiek, opinieleiders en besluitvormers. Om dit te bereiken zet de stichting campagnes in op onder meer tv en radio die met belangeloze hulp van de communicatiebranche tot stand worden gebracht.

Sinds de oprichting zijn er 115 campagnes gevoerd. Voorbeelden zijn ‘Je bent een rund als je met vuurwerk stunt’ en ‘De maatschappij dat ben jij’.

Foto: © ANP, alle rechten voorbehouden
28 september 2017 - 09:43 |  Redactie |  0 reacties
 

Reacties